Translate

mandag den 25. maj 2015

Meget lang pause-----og dejlig nyhed.

Ja, ja jeg ved det godt, der gik lang pause i min blog, (noget være noget ikke) men jeg er her da endnu, det er ikke meget scrap jeg får fra hånden, et enkelt kort har jeg lavet, vi var jo begge syge i påsken, og jeg har været faldet tre gange,  hvor jeg har haft hjælp udefra til at komme op igen. men jeg har strikket en dejlig trøje (størrelse xxL) nok lidt rigeligt stor, til mig selv, og havde planer om en til Max, fik slået masker op og strikkede et lille stykke, da mit ældste barnebarn kom og fortalte mig jeg skulle være oldemor.
Her ligger den ny vaskende til tørre på et stort håndklæde.

Jeg var tæt på at tude af glæde, hun er næsten 28 år og læser stadig på RUG, så jeg regnede med det ville have lange udsigter med oldebørn, så jeg er helt rundt på gulvet, jeg fik også det første billede af nakkefolds scanning, som heldigvis var i orden, er den ikke kær? om det er en dreng eller en pige ved vi ikke endnu, men Max må vente på sin nye trøje, for jeg gik i "garnbeholdningen" og fandt noget brugbart, og er i gang med en trøje i blødt uldgarn, beige farvet, kan bruges af både dreng og pige.

Jeg meldte mig ind i en gruppe på FB "strik og hækle til baby og børn" jeg skrev om at jeg skulle være oldemor, og i løbet af tre--fire timer fik jeg 120 "syntes om" og 20 kommentarer, og det er damer som jeg slet ikke kender på den måde som jeg kender jer, mine følgere, men, det er jo også meget vigtig at blive oldemor. 
Nu håber jeg ikke det tager så lang tid før jeg har lidt at vise igen. 
knus morkaren.

14 kommentarer:

  1. Tillykke med at du skal være oldemor! Det er jo en stor ting!!

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig nyhed! Det er jo stort! TILLYKKE!

    SvarSlet
  3. Dejligt at se lidt fra dig igen Karen, og stort tillykke med den nyhed. Det er da mega stort at skulle være oldemor, så det tror da pokker, at du gik ombord i babyafdelingen med det samme, det er jeg også sikker på at Max kan forstå.
    Både kortet og trøjen er da helt vildt flotte, og sikken et stort arbejde at strikke sådan en trøje, det tager jeg hatten af for. Jeg kan desværre ikke strikke selv, det plejede min mor at gøre, men hun gik jo desværre alt for tidligt bort for snart 10 år siden, så vi må nøjes med købte trøjer her i familien nu. Dit kort er jeg da bare helt vild med, det er kanon flot og rigtig sjovt. Håber da du snart er helt ovenpå igen, så vi får lidt mere at se fra dig igen. Rigtig god bedring og pas nu godt på dig selv.

    SvarSlet
  4. Stort tillykke :) Og virkelig flot trøje!

    SvarSlet
  5. Dejlig nyhed med ny baby i familien, vi har selv lige fået en i julen og venter en igen til Oktober ;O)) (mine niece og Nevø) og ja så kender jeg det til at kaste sig ud i nye garn projekter hi i jeg er nu igang med et hæklede barnevogns tæppe.
    Tillykke herfra til dig og Max

    SvarSlet
  6. Hjertelig Tillykke med Jeres kommende titler - det er da STORT! Og hvor er det godt at se dig i blogland igen! Sikke en lækker trøje du har strikket - lækre farver. Sødt kort med Miss Piggy også - hihi.
    Jeg håber du er ok efter alle dine fald - det er da ikke så rart.
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  7. How are you? Hope it is allright and making beautiful things.
    love Janny

    SvarSlet
  8. How are you? Hope it is allright and making beautiful things.
    love Janny

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med den nye værdighed, Karen, og sikke en flot trøje du har strikket. Jeg håber du er frisk efter alle faldene ,og at du ikke får brug for fremmede hjælpere foreløbigt!!!
    Hilsener fra Dorthe

    SvarSlet
  10. Tillykke med den nye titel. Det er også dejligt at strikke babytøj, det går dejligt hurtigt i den størrelse :)

    SvarSlet
  11. Åh nå ble jeg så glad Karen! :) Har lurt på hvor det har blitt av deg, har savnet blogginnleggene dine! Så koselig at du skal bli oldemor, gratulerer så mye!
    Et kjempefint kort du har laget, med et herlig motiv :) Og så flink du er til å strikke, likte veldig godt fargene på det garnet!
    mange klemmer fra Unni :)

    SvarSlet
  12. Ih hvor spændende. Tillykke til Max og dig med jeres nye titler. Det må altså være noget ganske særligt, I nu skal til at opleve. Håber da vi hører mere om den historie.......
    Dit kort er bare så sødt og din tekst fantastisk. Jeg har ikke set den før, og den er lige gemt....TAK.
    Jeg er jo en sjælden gæst på både egen og andres blogge. Facebook fylder det hele. Men derfor synes jeg alligevel, at jeg kan følge med i dit liv.
    God dag - måske i regnvejr som her - til både oldefar og oldemor.

    SvarSlet
  13. Stort tillykke Både til dig og Max , jeg har selv været længe væk fra blog land, håber at se mere til dig : )

    SvarSlet
  14. Stort tillykke, hvor bliver det spændende

    SvarSlet